Spoločnosť Tesco zdvojnásobila online kapacitu

V obchodnom vyhlásení za Q1 spoločnosť Tesco oznámila, že v reakcii na výrazne zvýšený dopyt po online ponuke rozširuje túto časť svojho podnikania čo najrýchlejším tempom. Za obdobie piatich týždňov zdvojnásobila firma svoju online kapacitu a v súčasnosti vybavuje viac ako 1,3 milióna objednávok týždenne.

Okrem poskytovania väčšieho množstva dodacích intervalov pre zákazníkov sa zvýšila aj dostupnosť služby click and collect, ktorá v súčasnosti predstavuje približne štvrtinu online objednávok. V dôsledku týchto zmien vzrástol firemný online obchod spoločnosti Tesco s potravinami z 9 % na viac ako 16 % z jej celkového predaja v Spojenom kráľovstve.

Spoločnosť Tesco pôvodne stanovila plán na zdvojnásobenie kapacity svojho internetového obchodu v strednodobom horizonte, vrátane rozvoja najmenej 25 centier mestského plnenia (UFC). Zatiaľ čo výstavba prvého UFC v West Bromwich Extra bola v marci pozastavená pre vládne obmedzenia, už v júni boli stavebné práce dokončené, pričom prvá objednávka bude zákazníkovi doručená už v tomto mesiaci.

Spoločnosť má dobrú pozíciu na zachytenie rastu trhu nad rámec svojich pôvodných ambícií a bude pokračovať v zavádzaní programu UFC, čím reaguje na zrýchlený posun v dopyte zákazníkov.

Foto: Dragonfly