Spoločnosť 123kurýr začala obsluhovať segment C2C

Česko-slovenská skupina 123kuriér/123kurýr, poskytujúca balíkovú logistiku, aktuálne spúšťa v Českej republike e-shop s prepravou balíkov, ktorý je určený prevažne pre segment C2C.
 
Skupina zaisťuje balíkovú logistiku „pre všetkých“, teda v oblasti B2B (doručovanie zásielok medzi firemnými klientmi), B2C (doručovanie firemných zásielok na súkromné ​​adresy), D2C (doručovanie zásielok výrobcu priamo koncovému zákazníkovi) a C2C (doručovanie zásielok medzi súkromnými osobami) v vlastnej prepravnej sieti. Hoci jej česká časť začala činnosť až na jeseň minulého roka, proces zjednocovania servisu v celej sieti je takmer hotový. Najnovšie teraz ponúka 123kurýr e-shop s prepravou súkromných balíkov, ktorý je na Slovensku už zavedenou a medzi klientmi obľúbenou službou.

E-shop môže využiť každý, kto posiela balík v rámci česko-slovenského územia. Na odbavenie zásielky slúži jednoduchá aplikácia na webe 123kurýr. Záujemca o službu vyplní formulár obsahujúci základné údaje o zásielke a požadované služby. Na základe zadaných údajov dôjde k vypočítaniu ceny prepravy, ktorú záujemca zároveň priamo v pokladni e-shopu uhradí. Kuriér vyzdvihne balík podľa toho, kedy je preprava objednaná, najdlhšie však druhý pracovný deň po zadaní. Doručenie prebehne do 24 hodín od vyzdvihnutia, a to platí o celom česko-slovenskom území.

Skupina kontinuálne pracuje na rozširovaní služieb. Na Slovensku aktuálne spúšťa sieť Balíkových centier (miest na podanie a vyzdvihnutie zásielok), ktorú plánuje rozšíriť do Českej republiky.