DHL podporuje obchodníkov novou iniciatívou

DHL Parcel začala novú iniciatívu na podporu miestnych maloobchodných predajcov v Nemecku. Iniciatíva „DHL lokal Handeln“ je navrhnutá najmä pre maloobchodníkov, ktorí boli nútení zatvoriť dvere svojich prevádzok pre rozšírenie koronavírusu (COVID-19) a odvtedy majú malý alebo žiadny príjem.

DHL pomáha majiteľom obchodov naučiť sa, ako zasielať svoje výrobky zákazníkom a ako ich sprístupniť online. Do iniciatívy sa zapojili popredné spoločnosti v oblasti elektronického obchodu, ktoré ponúkajú svoje platformy maloobchodníkom za atraktívne ceny. Deutsche Post pomáha každému maloobchodníkovi šíriť informácie o dostupnosti svojich produktov online zdieľaním odborných znalostí spoločnosti pri vytváraní jednoduchých a nákladovo efektívnych regionálnych poštových kampaní.

Malé a stredné podniky sa po zaregistrovaní môžu stať zákazníckymi spoločnosťami DHL počnúc 200 očakávanými zásielkami ročne. Firemní zákazníci ťažia z balíkových cien nižších ako maloobchodné a online ceny a môžu tiež zabezpečiť vyzdvihnutie zásielok spoločnosťou DHL. Okrem toho dostávajú požadované štítky a prepravné škatule na prípravu svojich zásielok.

Maloobchodníci, ktorí by chceli ponúkať svoje produkty online a zabezpečiť, aby dosiahli dostatočný dosah na internete, môžu využiť najmä atraktívne počiatočné ponuky a špeciálne ponuky od prominentných účastníkov trhu. Ponuky boli vytvorené špeciálne na podporu miestnych maloobchodníkov v súčasnej situácii, čím sa zmierňuje potreba zriadiť potrebnú IT infraštruktúru a spravovať vlastný internetový obchod.

Foto: DHL