Program pružnosti od DAMCO udržuje náklad v pohybe

Program, ktorý experti vypracovali za posledných 18 mesiacov, pripravuje všetkých zamestnancov na viac ako 47 rôznych scenárov, ktoré by mohli narušiť dodávateľský reťazec. Miestne a globálne tímy spoločnosti DAMCO komunikujú v reálnom čase pomocou aplikácie Business Resilience App, ktorá ukladá nielen informácie o pohybe, ale poskytuje aj funkcie riadenia, hlásenia nehôd a odkazy na príslušné pobočky.

Nová funkcia okamžitého zasielania správ v aplikácii Business Resilience Team umožňuje kontaktovať konkrétnych používateľov alebo skupiny používateľov s cieľom zrýchliť tok informácií medzi miestnymi a globálnymi kanceláriami. „Pomocou novej aplikácie poskytujme flexibilné riešenia na plynulé udržanie nákladnej prepravy. Zavádzame tiež aktívne postupy na zaistenie bezpečnosti našich zamestnancov,“ uviedla Zera Zheng, vedúca oddelenia DAMCO Business Resilience and Security.

Business Resilience Team spoločnosti DAMCO, ktorý pracoval so zamestnancami v prvej línii, úspešne zvládol 94 rušivých udalostí na celom svete, od prerušenia dodávateľského reťazca spôsobeného tajfúnom Typhoon Tisoy na Filipínach, až po pozastavenie činnosti v dôsledku nových nariadení o skríningu leteckých nákladov v Hongkongu. Kancelárske práce boli podľa potreby obnovené do 24 hodín, pričom skladové operácie sa obnovili do dvoch až piatich dní.

„Kľúčovým aspektom programu je starať sa o členov nášho tímu a zabezpečiť, aby mali zdroje na starostlivosť o našich zákazníkov bez ohľadu na situáciu,“ povedala Saskia Groen Int Woud, generálna riaditeľka DAMCO.

Foto: loadstar