P3 Logistic Parks vykazuje silný rast značky v rámci odvetvia

V rámci štúdie hodnoty realitnej značky, ktorá sa uskutočnila tento rok po trinástykrát, ocenil EUROPEAN REAL ESTATE BRAND INSTITUTE spoločnosť P3 Logistic Parks až dvakrát. V porovnaní s minulým rokom zaznamenal tento dlhodobý vlastník a developer logistických nehnuteľností najväčší pokrok z pohľadu sily značky vo všetkých kategóriách a krajinách, čím získal ocenenie „Najsilnejší rast značky“. Okrem toho bola spoločnosť P3 už tretíkrát po sebe vyhlásená za Najlepšieho developera v oblasti logistiky v južnej Európe.

Sönke Kewitz, generálny riaditeľ spoločnosti P3 Logistic Parks Germany, uvádza: „V posledných rokoch sme sa strategicky zamerali na dynamický rast, pričom neustále investujeme do nových lokalít a širokých portfólií. To nám umožnilo významne posilniť našu prítomnosť v Európe. Ale predovšetkým za toto ocenenie vďačíme nášmu skvelému tímu, ktorý sa usiluje o to, aby naši zákazníci, ako aj komunity, v ktorých pôsobíme, boli spokojní každý deň. Našich 200 priemyselných odborníkov kladie veľký dôraz na plnenie sľubov, či už ide o kvalitu logistických nehnuteľností, ktoré rozvíjame, alebo v spôsobe, akým svojim zákazníkom poskytujeme služby od A po Z pomocou nášho know-how a ľudského prístupu. Tieto dve ocenenia sú pre nás jasným znamením, že veľa vecí robíme dobre. Môžeme byť na to hrdí.“

Každý rok inštitút európskych realitných značiek European Real Estate Brand Institute udeľuje najsilnejším firemným značkám v európskom realitnom odvetví ocenenie REAL ESTATE BRAND AWARD za ich úspechy v riadení a umiestňovaní značiek. Znalecký posudok viac ako 109 000 odborníkov v odbore ohľadom viac než 1 400 značiek zo 45 európskych trhov slúži tomuto berlínskemu inštitútu European Real Brand Institute ako východisko pre najdôležitejšiu európsku štúdiu o hodnote realitnej značky, ktorá sa v roku 2021 uskutočnila už po 13-ty krát.

Harald Steiner, generálny riaditeľ inštitútu European Real Estate Brand Institute, uvádza: „V mene inštitútu European Real Estate Brand Institute by som spoločnosti P3 Logistic Parks chcel zablahoželať k získaniu tohto ocenenia. Je skutočne úspechom, že dokázali vo všetkých kritériách zvýšiť výkonnosť vlastnej značky.“

Tento rok sa po prvý raz ocenenie najsilnejších značiek odohrávalo počas hybridného galavečera Livestream Award Gala. Večer moderovala televízna moderátorka Barbara Schoeneberger a Harald Steiner. Pod mottom „Prerušenie narazilo na odolnosť“ sa podujatie nieslo v duchu hnacích ukazovateľov odvetvia – značka zamestnávateľa, ESG, odolnosť a líderstvo v digitálnom marketingu.

Prestížne ocenenie tiež získalo P3 na Slovensku v prvej polovici roka v uznávanej ankete CIJ Awards Slovakia 2020. Odborníci z oblasti realít, investícií, výstavby a developmentu rozhodli, že hala B v najnovšom parku P3 Bratislava Airport je najlepším skladovým priestorom v kategórií Best Warehouse Development >15k. „Podnikanie v oblasti logistických nehnuteľností, obzvlášť v časoch pandémie, si vyžaduje inovatívne riešenia a flexibilný prístup k požiadavkám klientov. O to viac sa tešíme z ocenení. Je to pre nás signálom, že biznis robíme správne a potvrdzujeme pozíciu lídra na trhu v našom segmente,“ dodáva Peter Jánoši, výkonný riaditeľ P3 Logistic Parks a Slovensku.