Otvorili sa brány Inovačného Centra DHL pre Ameriku

DHL rozširuje svoju globálnu inovačnú stopu v Amerike, kde sa slávnostne otvorili brány nového Inovačného centra. Inovačné centrum DHL Amerika sa tak pripája k Inovačnému Centru DHL, ktoré sa nachádza v nemeckom Troisdorfe, neďaleko Bonnu a k Inovačného centru Asia Pacific v Singapure, a bude vystavovať technológie, ktoré spoločnosť DHL už implementuje naprieč regiónom a tiež sa bude zameriavať na skúmanie budúcich riešení, ktoré môžu priniesť významný prínos pre produktivitu a efektivitu.

“Inovácie sú hnacou silou spoločnosti DHL od jej založenia v roku 1969”, povedal Ken Allen, generálny riaditeľ DHL eCommerce Solutions a člen Správnej Rady pre Zákaznícke Riešenia a Inovácie v rámci Deutsche Post DHL Group, ktorá sa stará o najväčších zákazníkov DHL. “DHL môže teraz s tromi inovačnými centrami po celom svete využiť silu inovácií, aby slúžila zákazníkom a zohrávala aktívnu rolu pri formovaní budúcnosti logistiky. DHL je organizácia, ktorá uprednostňuje odlišné zmýšľanie pri poskytovaní výnimočných služieb, a som hrdý, že odteraz máme túto platformu aj v regióne Ameriky, aby sme tak rozšírili možnosti našich partnerov pred ich vlastným prahom.”

Objekt s najmodernejším vybavením a s rozlohou 2600 m2 poskytuje DHL kolaboratívny priestor na spoluprácu so svojimi zákazníkmi, technologickými partnermi, akademickými pracovníkmi a tiež na využitie inovatívnej sily svojich zamestnancov. Zriadenie nového centra v Amerike je významnou udalosťou v rámci osláv 50. výročia DHL. Na otváracom podujatí sa zúčastnilo vyše 300 hostí vrátane lídrov v oblasti technológií a logistiky, zákazníkov z celého regiónu, miestnych úradníkov a vyššieho vedenia DHL. “Inovácie umožňujú spoločnosti DHL byť v popredí revolučných riešení pre dodávateľské reťazce”, povedal Matthias Heutger, Globálny riaditeľ pre Inovácie a komerčný rozvoj v DHL. “Inovačné

centrá sú jadrom nášho inovačného prístupu zameraného na zákazníkov. Poskytujú platformu na pochopenie vznikajúcich trendov a objavovanie poznatkov s potenciálom mať reálny obchodný dopad na svet. DHL bola, napríklad, prvou spoločnosťou, ktorá začala využívať roboty pre pickovanie v skladoch v Severnej Amerike. Roboty s vlastným rozhodovaním, nasadené v pickovacom procese, dokážu zvýšiť efektivitu pickingu o 200%, čo je rozhodujúci faktor v rýchlo sa rozvíjajúcich, globalizovaných prostrediach e-commerce obchodu.“

Štyri obchodné jednotky DHL pôsobiace v regióne Ameriky sa zaviazali investovať v nasledujúcich rokoch do vývoja a zavedenia nových technológií, ktoré môžu zlepšiť operácie, zlepšiť skúsenosť zákazníkov, znížiť náklady a sprostredkovať svojim zamestnancom lepšie procesy na pracoviskách.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *