Kuehne + Nagel spustil on-line platformu eShipAsia

Spoločnosť Kuehne + Nagel uviedla na trh eShipAsia – online logistickú platformu, ktorá umožňuje prepravcom v Ázii optimalizovať každú zásielku okamžite na základe trasy, času prepravy a nákladov.

Obchod v Ázii je vysoko dynamickým a roztriešteným trhom, ktorý sa vyznačuje transakčnými obchodnými modelmi. Preto je pre prepravcov časovo náročné nájsť a obstarať najlepšie dopravné možnosti. Zásluhou platformy eShipAsia sú prepravcovia pripojení k prístavom v 20. krajinách a môžu okamžite porovnávať plavebné poriadky a sadzby medzi prístavmi a dopravcami. Široká škála filtrov umožňuje používateľom doladiť výsledky vyhľadávania.

Okamžité a konkurenčné ponuky poskytujú úplnú transparentnosť všetkých uplatniteľných prirážok. Ponuky je možné okamžite uložiť alebo rezervovať. Inteligentné šablóny eShipAsia tiež pomáhajú eliminovať replikáciu údajov a vytvárajú rýchly a efektívny proces rezervácie. Automatické obnovovanie sadzieb pomáha používateľom šetriť čas pri obstarávaní.

Pokročilé online funkcie sledovania umožňujú používateľom byť informovanými kedykoľvek a kdekoľvek o stave prepravy. K dispozícii je tiež špecializovaný tím špecialistov na miestne operácie, ktorý poskytuje offline podporu.

Používatelia z pilotného testovania opätovne potvrdili, že eShipAsia im umožňuje robiť lepšie a rýchlejšie rozhodnutia, pretože platforma optimalizuje ich zásielky v Ázii na základe trasy, času prepravy a nákladov. Platforma eShipAsia je k dispozícii v Singapure, Malajzii, Thajsku, Japonsku, Vietname, Indonézii, Južnej Kórei a Veľkej Číne v miestnych jazykoch.

Foto: Container News