DHL má označenie celosvetový líder v štúdii Gartner 2020

Spoločnosť DHL, ktorá je súčasťou vedúcej svetovej logistickej Skupiny Deutsche Post DHL, bola v júnovej správe Magic Quadrant pre logistiku tretích strán (Magic Quadrant for Third-Party Logistics, Worldwide), vydanej poprednou výskumno-poradenskou spoločnosťou Gartner, Inc., označená za lídra. Do výskumu boli zaradené divízie DHL Supply Chain a DHL Global Forwarding.

“Našou zásadou je vnímať zákazníka ako stredobod podnikania,” uviedol Oscar de Bok, generálny riaditeľ DHL Supply Chain a člen predstavenstva Deutsche Post DHL Group. “Prekračujeme rámec bežného poskytovateľa logistických služieb, aby sme pre našich zákazníkov vyvíjali najefektívnejšie riešenia. Ako ich partner investujeme do skutočného porozumenia výzvam, ktorým čelia. Kľúčom k tomu sú neustále rozhovory a vzájomná blízkosť. Najmä doba korona vírusu prináša rad nadštandardných požiadaviek. Spoľahlivosť a flexibilita sú rozhodujúce. Je to jediný spôsob, ako rýchlo reagovať na meniace sa podmienky na trhu, vyrovnať sa s výkyvmi objemov a v prípade potreby rýchlo vybudovať úplne nové riešenie dodávateľského reťazca,” vysvetľuje de Bok.

Tim Scharwath, generálny riaditeľ spoločnosti DHL Global Forwarding a člen predstavenstva Deutsche Post DHL Group dodáva: “Zasielateľské riešenia, ktoré ponúka DHL Global Forwarding po celom svete, sú rovnako zásadné ako správne riadenie dodávateľského reťazca, skladovanie, preprava a strategické poradenstvo poskytované dodávateľským reťazcom DHL. Z ocenenia DHL v tejto správe mám veľkú radosť.”

„Okrem obchodných partnerov je našim významným záväzkom aj široká ponuka e-commerce riešení. Ako divízia značiek získavame od našich zákazníkov rok čo rok najlepšie hodnotenia. Okrem toho spoločnosť Gartner, Inc. opäť vymenovala DHL za celosvetového lídra v správe Magic Quadrant pre logistiku tretích strán,” uzatvára De Bok.

Spoločnosť DHL je jednou zo 16 nadnárodných spoločností ocenených v tejto správe. Hodnotenie spoločnosti Gartner je založené na úplnosti vízie a schopnosti realizovať ju. V roku 2020 sa DHL umiestnila na najvyššej možnej úrovni z hľadiska schopnosti realizovať svoju víziu.