Autá Volvo putujú z Číny do Belgicka po Hodvábnej ceste

Spoločnosť ARS Altmann oslávila príchod prvého vlaku s vozidlami Volvo z Číny do železničného terminálu v Kluizendock v belgickom Gente. Vozidlá Volvo budú prepravované medzi Čínou a Európou v niekoľkých jazdách týždenne. Celkový objem dosahuje približne 40.000 vozidiel ročne.

Vozidlá sa prepravujú ako súčasť integrovaného hybridného konceptu, ktorý vyvinula ARS Altmann AG spolu s partnerom Intermodal Container Logistics Vienna (ICL). Koncepcia vzťahu Nová hodvábna cesta predpokladá kombináciu krytých, dvojpodlažných automobilových vozňov na úseku medzi Belgickom a Poľskom a 40-stopových kontajnerov na úseku medzi Poľskom a Čínou. S novou hybridnou koncepciou teraz ARS Altmann AG ponúka svojim zákazníkom ďalšie riešenie na novej Silk Road, ktorá sa stáva čoraz dôležitejšou.

V posledných rokoch získal čínsky automobilový trh obrovský význam pre európskych výrobcov originálnych zariadení. Zároveň stúpa objem vývozu vozidiel vyrobených v Číne medzinárodnými výrobcami a vývoz elektrických vozidiel zo strany nových čínskych výrobcov.

Strednodobým cieľom ARS Altmanna je zriadiť kryté automobilové dopravné vozne ako pevnú súčasť prepravy na novej Silk Road. Spoločnosť v súčasnosti vedie rozhovory s potenciálnymi zákazníkmi z Európy a Číny, ale aj z Kórey a Ruska. Cieľom je získať ich na Silk Road.

Zákazníci profitujú z výhod železničnej dopravy so spoľahlivejšou a kratšou dobou priepustnosti a oveľa väčšou udržateľnosťou a kompatibilitou s klímou v porovnaní s námornou prepravou s oboma riešeniami. Služby tiež umožňujú priame dodanie do centrálnej Číny, ktorá ekonomicky dobieha hlavné mestá na pobreží. Trasa medzi Čínou a Európou vedie cez Kazachstan, Rusko, Bielorusko a Poľsko. V závislosti od destinácie cesta trvá približne 18 dní.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *